英語翻譯日語Stand by me,

Don’t you know the cold and wind and rain don’t know,
我已經厭倦再講電話
工作會怎麼發生,耶
沒有人會知道
沒有人知道,工作會釀成如何

The way it’s gonna be.
我的心永久也不是你的歸宿
工作會怎麼産生
Oasis-Stand By Me
Stand by me,
Before my heart starts to burn.
Stand by me 翻譯公司
站在我這邊

Don’t you know the cold and wind and rain don’t know 翻譯公司
沒有人會知道

。-> 翻譯社 ,-> 翻譯公司 的-> 翻譯
沒有人知道,工作會釀成如何
在我的心開始燃燒之前
My heart will never be your home 翻譯公司
它們就只能如許 翻譯來,然後離去
站在我這邊

[歌詞翻譯]Oasis--Stand By Me

Nobody knows, yeah nobody knows,

Maybe I can see, yeah 翻譯公司

Stand by me,
The way it’s gonna be.

Yeah God only knows,

你難道不知道嚴寒的風和雨自己不知道
Stand by me,
沒有人知道,工作會釀成如何
站在我這邊
There is one thing I can never give you 翻譯公司
站在我這邊
耶,沒有人會知道
The way it’s gonna be.


Nobody knows the way it’s gonna be 翻譯公司
Nobody knows the way it’s gonna be,
站在我這邊

The thing we find behind the door.
他們就只能這樣的來,然後離去

有一件工作我永久也沒法給你

So what’s the matter with you,

工作會怎麼産生
他們就只能這樣的來,然後離去
Sing me something new,
站在我這邊
沒有人會知道
Nobody knows the way it’s gonna be,

Stand by me,

沒有人知道,事情會釀成怎樣

沒有人知道,事情會變成怎樣
Nobody knows the way it’s gonna be,
Sing me something new,
Times are hard when things have got no meaning,




Nobody knows the way it’s gonna be,

Nobody knows 翻譯公司
說我將會我相信,在有那麼一天 翻譯時刻
If your leaving will you take me with you,
為我唱些新的東西吧
So what’s the matter with you,


Stand by me,
Nobody knows the way it’s gonna be 翻譯公司
工作會怎麼産生


But don’t you know the cold and wind and rain don’t know
Nobody knows,
若是你要脫離,你會帶我一路走嗎
Nobody knows the way it’s gonna be,

所以你究竟是怎麼了
Don’t you know the cold and wind and rain don’t know,
我在地板上找到一把鑰匙
They only seem to come and go, away.
They only seem to come and go away.
Maybe you and I will not believe in,
站在我這邊
I’m tired of talking on my phone,


沒有人知道,工作會釀成如何
沒有人會知道
吃了一餐然後嘔吐,在如許一個星期天
Stand by me,
也許我會知道,耶

沒有人知道,工作會釀成怎樣
Stand by me,




Yeah nobody knows,
耶,沒有人會知道


可是你難道不知道冰冷 翻譯風和雨本身不知道
Made a meal and threw it up on sunday,



所以你究竟是怎麼一回事
I’ve found a key upon the floor 翻譯公司
I’ve, got a lot of things to learn,
站在我這邊
Sing me something new,
The way it’s gonna be, yeah.

Nobody knows the way it’s gonna be 翻譯公司
沒有人知道,工作會釀成如何


沒有人知道,工作會釀成如何


Stand by me 翻譯公司

Stand by me 翻譯公司

Stand by me 翻譯公司
沒有人知道,事情會釀成如何

So what’s the matter with you,


或許你和我將不會相信

站在我這邊
耶,沒有人會知道
They only seem to come and go, away.

你莫非不知道極冷的風和雨本身不知道
Said I would and I believe in one day,
站在我這邊

沒有人知道,工作會釀成怎樣

我還有,還有許多事需要學習

事情會怎麼發生

為我唱些新 翻譯東西吧
Nobody knows the way it’s gonna be,
沒有人知道,工作會變成如何
時候讓人坐立難安,當所有事物都落空任何意義


站在我這邊


以下內文出自: http://blog.roodo.com/coolfu/archives/6470401.html有關翻譯的問題歡迎諮詢天成翻譯社

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯社
    全站熱搜

    andersj2vm3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()