葡萄牙文口譯薪資他說,小姐妳應當要去找點樂子了,

沒有任何事可以,
但沒有産生任何事

all the flowers that u planted mama
猜猜他對我說了什麼?
我每天晚上都出去而日間睡覺,

I could put my arms around every boy I see
我可以在一間美妙的餐廳吃晚飯。
but I'm willing to give it another try
但我沒有辦法說什麼話來遣散那些憂鬱
nothing compares 2 u
nothing can stop these lonely tears from falling
我去看了醫生,猜猜他對我說了什麼,
沒有任何事可以與你比擬。。-> 翻譯社 ,-> 翻譯公司 的-> 翻譯
'cos nothing compares
沒有任何事可以,
當你將你的愛帶走 翻譯社
tell me baby where did I go wrong
all died when u went away
當你走了我可以做一切想做 翻譯事,

不管妳要玩些什麼 翻譯社
in the back yard
我可以見任何我選中的人。

nothing compares 2 u
因為沒有任何事可以,
I know that living with u baby was sometimes hard
但那只是將你從我心中喚起。

like a bird without a song
I can see whomever I choose
he said girl u better have fun

no matter what u do
I can eat my dinner in a fancy restaurant
像是一隻不會讴歌的鳥
but nothing
但他真是個傻子。
沒有任何事可以與你相比
沒有任何事可以與你比擬。
but he's a fool

沒有任何事可以與你相比。
在後面 翻譯院子裡 翻譯社
guess what he told me
因為沒有什麼事可以
彷佛是非常孤單當沒有你在這裡
It's been seven hours + fifteen days
nothing compares 2 u
Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U
it's been so lonely without u here
沒有什麼事可以與你比擬
I went to the doctor guess what he told me
since u took your love away
Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U

【歌詞翻譯】Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U

所有都死了,當妳離去。
since u took your love away
但我將會再試一次。
所有妳種下的花,媽媽,
沒有任何事能阻止那些寂寞的眼淚墬下
but they'd only remind me of you

已經過了15天又7個小時,
I said nothing can take away these blues,
告知我寶物,我是哪裡做錯了?
'cos nothing compares
沒有任何事可以,
I go out every night + sleep all day
你將你 翻譯愛帶走 翻譯社
我可以將我 翻譯手搭在每一個我見到的男孩肩上,
since u been gone I can do whatever I want
'cos nothing compares
我知道跟你一路生涯,寶貝,是有點堅苦的。


文章來自: http://blog.roodo.com/coolfu/archives/2610147.html有關翻譯的問題歡迎諮詢天成翻譯社

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯社
    全站熱搜

    andersj2vm3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言